SCROLL o la meravellosa manera d’anar-se’n a la merda

SCROLL

o la meravellosa manera d’anar-se’n a la merda

Davo marín | companyia les que queden

Dates

13 – 15 JUNY 2025

Edat recomanada

+16

Durada

70'

Idioma

Català

Gènere

Teatre jove

L’amistat, friendship pels internationally i besties per les modernes com nosaltres. Aquell vincle irreemplaçable que ens abraça en els moments complicats i ens celebra en els millors.

Sinceritat i suport són aquelles paraules que utilitzaríem per descriure aquests enllaços, però què passa quan cinc amigues es veuen, però no es troben perquè “life is hard, darling”, per què “I can’t storytime this, ets massa avorrida” i mercuri retrògrad no posa de part seva?

Què ocorre llavors? Cap a on anem?

Scroll o la meravellosa manera d’anar-se’n a la merda. Un relat fictici però real del mem constant que és la vida.

Jefe, estem cansades.

El cicle #EòliaEscenaEmergent és una aposta del Teatre Eòlia per a donar visibilitat a les creadores i intèrprets més emergents. Un aparador de nous talents vinculat als Treballs de Final de Grau i als Tallers de Creació d’EÒLIA Centre Superior d’Art Dramàtic.

Segueix-nos a les xarxes:

@lesquequeden @davo.marin @mariasubirade @annzz.rm @lucilop50 @coralaragoness @sara.delahiguera

#artsescèniques #teatreeolia #eoliabcn #EòliaBarcelona #teatrebarcelona2025 #entrades #teatreeolia #Eoliabcn #EoliaBarcelona #teatreBarcelona #teatrebcn #cartellerateatre #teatreenviu #teatredeproximitat #teatreeixample #Barcelona #2025

Horaris

Divendres a les 20h. Dissabte i diumenge a les 17h i a les 20h.

Preus

*Despeses de gestió no incloses.

També et pot interessar

Segueix-nos a les xarxes!